Shop Mobile More Submit  Join Login
Pixel latte by xaevlyn Pixel latte by xaevlyn
Another base for my 100x100 norm eye pixel dolls ^^
its latte ! hahaha . amg these take so much time my shoulders are all soree :/
Add a Comment:
 
:icontheredcrown:
TheRedCrown Featured By Owner Jun 17, 2013
hehehe
Reply
:iconkairi-ou:
Kairi-ou Featured By Owner Jun 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
ASDFGHJNBVCDERFYUIJHBGVFR%T^YUJ AMG THATS SO CUTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 15, 2013
HAHA HIII :D THANKS
Reply
:iconkairi-ou:
Kairi-ou Featured By Owner Jun 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
AHAHAHAHHAA YOU'RE WELCOME <33333
Reply
:iconshiftycheesecake:
ShiftyCheesecake Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist General Artist
Hello :)
I'm making a tutorial about pixel art for beginners, and I'm looking for references for things.
I think this character would make a perfect doll reference!
I was wondering if I could use it in my tutorial as an example? You would be sited in the actual tutorial as well as in the description.
Thank you for your time :)
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 10, 2013
Sure I'm fine with it ! :D
Reply
:iconshiftycheesecake:
ShiftyCheesecake Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist General Artist
Awesome! :D Thanks so much! :D
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 15, 2013
no problem !! :3
id like to see it when its done xD
Reply
:iconshiftycheesecake:
ShiftyCheesecake Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist General Artist
Well the first parts done? haha
Reply
:iconcolorful--melody:
Colorful--Melody Featured By Owner Jun 1, 2013  Student Traditional Artist
she looks soo sleepy XD too cute
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
thankyou ! xD
Reply
:iconcolorful--melody:
Colorful--Melody Featured By Owner Jun 1, 2013  Student Traditional Artist
no problem! >U</
Reply
:iconcliselle:
cliselle Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
OH MY GOSH THIS IS SO CUTE
IM DYING
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
THANKKSSS :D
Reply
:iconmiyeong:
Miyeong Featured By Owner Jun 1, 2013   General Artist
She's adorable!~
You have skills Xiao!~(*^ワ^*)
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
thankyou !! QuQ
Reply
:iconnaoto-sama:
Naoto-sama Featured By Owner May 31, 2013
LOL OMG
at this time i would use my super -kick ,
awesommme\\dang that animation
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
super kick ?!
id slap you :iconmingplz:
Reply
:iconnaoto-sama:
Naoto-sama Featured By Owner Jun 1, 2013
if you dare :iconheplz:
Reply
:iconyumichan216:
Yumichan216 Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist General Artist
This is so cute ;u;
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
thankyou ! :3
Reply
:iconyumichan216:
Yumichan216 Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist General Artist
You're welcome :iconyuihugplz:
Reply
:iconheartangelfied:
HeartANGELfied Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist Photographer
OMG SO CUTE :meow:
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
thankss QuQ
Reply
:icontollador:
Tollador Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh my goodness, this is ADDDOOOOOORABLLLEEE!!!!
I want one of Aliex! D=
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
haha xD thankyou tolla ! :3
Reply
:iconnefaire:
Nefaire Featured By Owner May 31, 2013
Awhhh your pixels always come with adorable animations~~~ :la:
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
aww thanks nene ;u; <3
Reply
:iconakifei:
akifei Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
Omg she's so cute!!!
:iconlalalaplz:
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
thankyous !! QuQ i love your pixels too QAQ/
Reply
:iconakifei:
akifei Featured By Owner Jun 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
o3o
wah thank you oUo
Reply
:iconpuriimochi:
Puriimochi Featured By Owner May 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
Sleepy looking latte is so cute!!! >/////<
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
thankyou !! xD
Reply
:iconcandy-dantel:
Candy-DanteL Featured By Owner May 31, 2013
So cute! :love:
Reply
:iconxaevlyn:
xaevlyn Featured By Owner Jun 1, 2013
thanks telly !! :3
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

pixel art ouo by xXbutterflycookieXx




Details

Submitted on
May 31, 2013
Image Size
7.4 KB
Resolution
91×97
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
540
Favourites
77 (who?)
Comments
35
Downloads
3
×